Big Brother and online Hunger games.
Alyxandra

Alyxandra's blogBlog

  1. swish swish bitch
  2. BB19 SPOILER
  3. Daily reminder!
  4. Is the newest update the gifs?
  5. For BB19
  6. Are survivor tribes switching yet?
  7. Wait the site is shutting down soon? lol
  8. BOP BOP BOP
  9. Evicting Monte is a big mistake.
  10. a girl is winning BBOTT
  11. Is the money for All Access really an issue?
  12. Is hummus good?
  13. Your new BB Queen
  14. Any links to yesterday's BOTS?
  15. All the fucking guys know each other
  16. Sierra's ENTIRE game...
  17. Big Bad Wolf should be on the album
  18. Maggie: "Ask him what the world's like!"
  19. OMFG I JUST REALIZED
  20. The more the days go by
  21. I don't wanna be like Cinderella
  22. Ciandre Taylor is coming for throats
  23. This year's BBUK
  24. There's 3 missionaries
  25. SURVIVOR 33
  26. I don't trust anyone
  27. OMFG SURVIVOR 33 SPOILER
  28. My dream growing up
  29. BB18 better be all newbs or All-Stars
  30. MY DADDY SAID SHOOT
  31. Remember when Miranda Cosgrove
  32. I'm gonna be a fake ass bitch
  33. This season suckssss
  34. Remember how iconic Da'Vonne was?
  35. If you have Netflix, answer this please
  36. THE WAY HE LOOKS
  37. I don't hate you because you're fat
  38. Loveita's chart is ICONIC
  39. LOVEITA IS HOH FODHXHHSSH
  40. Survivor was the #5 rated show last week
 

TOTAL DRAMA ALL-STARS SPOILER

Mar 28, 2013 by Alyxandra
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Why the fuck is Courtney a hero?

Comments

Wtf really?
Sent by TDO88,Mar 28, 2013
Is she really?...
Sent by Saftronbtr999,Mar 28, 2013
ikr.  she's truly a villain.

I think they just wanted Gwen to be with Duncan and Heather.
Sent by Survivorfan1111,Mar 28, 2013
That's really dumb tbh..
Sent by Saftronbtr999,Mar 28, 2013
Not exactly true...
Sent by RachelReilly1,Mar 28, 2013
No, she's villain?
Sent by Pacers,Mar 28, 2013
How are you already seeing this information or the season?
Sent by iangavin,Mar 28, 2013

Leave a comment