BlueStar

BlueStar's blog

  1. Cuz the players gonna play..
  2. Ios8
  3. I got glasses today..
  4. D'awww
  5. Tbh.. Can we all just stop talking about me..
  6. Moral of the story
  7. Happy Birthday Sash!!
  8. Honestly..
  9. Now that I'm home..
  10. Sam Smith!
  11. It's hard..
  12. My Karma Right Now..
  13. Matching my avi irl..
  14. Bloody hell
  15. Dilemma..
  16. Is facebook broke?
  17. T-Mod is so nice to me
  18. FML!!
  19. Left my iPhone in a taxi..
  20. Can't wait to go into work today..
  21. Cut a little GIRLS hair today..
  22. Hey
  23. Stylist to the stars..
  24. Best ALS video I have seen so far!!
  25. Spam has reached a whole new level..
  26. My job comes in handy sometimes!!
  27. My only fear..
  28. Are people aware..
  29. My face when...
  30. Bore off!
  31. You would think..
  32. You heard it here first guys..
  33. Join survivor
  34. wow dmann
  35. It's kinda funny..
  36. DoN't JoIn SuRvIvOr Ya DuMmYz!1
  37. I'm so happy!!!
  38. Fucking .es
  39. My avatar looks good..
  40. What website has BBUK episodes?

Last comments

  1. BengalBoy in "Cuz the players gonna play.." 1 day
  2. DCSooner in "I got glasses today.. " 2 days
  3. macken in "I got glasses today.. " 2 days
  4. mminervini219 in "Ios8 " 2 days
  5. McBenjamin in "I got glasses today.. " 2 days
  6. BlueStar in "I got glasses today.. " 2 days
  7. McBenjamin in "I got glasses today.. " 2 days
  8. muffinman in "I got glasses today.. " 2 days
  9. sahmosean in "I got glasses today.. " 2 days
  10. HollySandwich in "I got glasses today.. " 2 days
  11. Minie in "I got glasses today.. " 2 days
  12. FighterMan in "I got glasses today.. " 2 days
  13. craycrayaye in "I got glasses today.. " 2 days
  14. Zeptis in "I got glasses today.. " 2 days
  15. SuperFreak in "I got glasses today.. " 2 days
 

The BlueStar's blog

Posts 1894 posts

Cuz the players gonna play.. Sep 18, 2014
play, play, play, play,
And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hate.
Baby I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake.. Shake it off, I shake it off!

:)
Points: 61 12 comments
Ios8 Sep 17, 2014
so what else is new? I found the predictive text stuff, and the timelapse video and the timer for taking photos...
Points: 200 7 comments
I got glasses today.. Sep 17, 2014
imageAnd I feel sooooo weird.. I've been like squinting at work a bit so knew Id need to get them eventually.. I look strangeeeeee as fuck tbh lol

#ReadyForNegsCauseOfMergeStreak
#ReadyForInsults
Points: 1312 49 comments
D'awww Sep 16, 2014
I've never been top trending in the HOF part!

thx guys xx

night night :)
Points: 59 2 comments
Tbh.. Can we all just stop talking about me.. Sep 16, 2014
let's acknowledge the fact BBlover96 made 73 merges!! Thats amazing and he deserves more credit!!

Thanks for being an awesome ally and tribemate Jayson, I'm really gonna miss you! (we'll join again next week when im out? )

Not many people get to see the side of Jayson that we did while he was on our tribe.. He might play a million frookies and obsess over his weaves but he's truly a caring, funny and genuine person and I'm so glad I got to see that!
Points: 71 11 comments
Moral of the story Sep 16, 2014
Don't cheat kids :)
Points: 0 6 comments