Flickgamecolin

Flickgamecolin's blog

  1. hello my name is
  2. what blunts do y'all smoke?
  3. PSA
  4. PYN AND ILL TELL U
  5. pyn
  6. who wants to get married
  7. Canada is a third world country
  8. kelly0412
  9. THE BASICS VS LOUNGE EXCLU
  10. join all stars frooks
  11. support
  12. A long time comingg!
  13. DONATE PLS
  14. Im having a rooks charity
  15. glock inside my benz
  16. Spontaneous Erections Ughhh
  17. I love getting attacked for no reason
  18. jess! I don't know how to spell drought
  19. I'm at court rn
  20. who wants to call
  21. I have to go to court in 5 hours
  22. WTF is THIS?!?!?!? (HELP!)
  23. I've had a crush on the same girl
  24. watch me read the votes
  25. two middle fingers as I make a exit
  26. the normal ppl on here
  27. how do I tell my friend to stop being such a..
  28. You cannot say you give zero shits about someone
  29. save me for nudes
  30. I'm willing to bet
  31. Tengaged is unfair!
  32. I have a brilliant idea!
  33. SAVE 13 IN STARS
  34. yall all upset over Jenzie and dj meeting
  35. I'm not here for it ...
  36. Ashley at her best
  37. a banger
  38. the streets raised me
  39. is it just me?
  40. any person to mail me

Last comments

  1. Flickgamecolin in "hello my name is" 2 hours
  2. Steven999 in "hello my name is" 2 hours
  3. ParvatiS in "pyn" 5 hours
  4. Roshy in "pyn" 5 hours
  5. Zedd in "what blunts do y'all smoke?" 6 hours
  6. koolness234 in "what blunts do y'all smoke?" 6 hours
  7. alanb1 in "pyn" 13 hours
  8. Arris in "PSA " 13 hours
  9. Kelly0412 in "pyn" 14 hours
  10. ghrocky100 in "pyn" 20 hours
  11. Guigi in "pyn" 21 hours
  12. TaraG in "pyn" 21 hours
  13. Brayden_ in "pyn" 21 hours
  14. s73100 in "pyn" 23 hours
  15. _Tanner in "pyn" 1 day
 

The Flickgamecolin's blog

Posts 206 posts

hello my name isvote Aug 17, 2017
_Tanner finished the challenge with 0 points 7 hours
Points: 23 2 comments
what blunts do y'all smoke?vote Aug 16, 2017
personally I am a backwood kind of guy. Original or honey bourbon to be exact.
Points: 41 2 comments
PSA vote Aug 16, 2017
https://media.giphy.com/media/d2jicrswMht2urQI/giphy.gif
Points: 90 1 comments
PYN AND ILL TELL U Aug 16, 2017
WHO I ASSOCIATE U W
http://www.tengaged.com/blog/Flickgamecolin/8218328/pyn
Points: 0 0 comments
pyn Aug 16, 2017
and ill tell u who I associate u with

#notafraid / #jetsrock12
#marietori / #dangerouswoman
#thebestlerhoh / #pizzawithcookirs only bc I both know u only thru frooks
#kaseyhope101 / #captainzacsparrow
#deeannamorgan / #eliserose
#saraj10 / #lemjam6 even tho this is over ;(
#clouds / no one
#robozoe / #trust
#sosyomomma / #saraj10
#wade03 / #maturo
allieboballie / lemjam6
grrrimabear / eliserose
stunzer / bamold1999
eliortiz1234 / would be ess but alanb1
swadles / deeannamorgan
notnicky333 / mathboy9
underwzc / survivorrocks
smuguy2012 / IDK tbh
dakotacoons / marietori
_tanner / _ashley
jflora18 / iigalaxyii
iigalaxyii / nasidious
mercedes415 / wade03
kelly0412 / mathboy9 or garrett_auckland
Points: 88 36 comments
who wants to get married Aug 15, 2017
Points: 0 1 comments