Big Brother and online Hunger games.
Jouix

Jouix's blogBlog

  1. Jessie J, Ariana Grande + Nicki Minaj
  2. Chasing the sun <3
  3. I wanna do a vlog
  4. If a power move isn't made
  5. How gross
  6. People who filter others
  7. Gets high
  8. OMG I so hope Caleb goes
  9. My stars record
  10. Anyone looking for a spammer?
  11. Is this mean?
  12. Get her
  13. Stars support!
  14. GL people joining stars tonight
  15. Read my nomination blog please? :)
  16. Christine is gonna be the end
  17. Nominated for 4th in ☆
  18. DANIELLLLLLL
  19. Who on earth is
  20. ENROLL IN HUNGER GAMES
  21. Give me a shoutout in THG
  22. LOL irl.. perfect stars strategy?
  23. If Nicole is against the girls
  24. Haycole for life <3
  25. Lets face it
  26. I hope Pav & Zoe get evicted next
  27. American TV vs British TV
  28. Can someone kindly outbid?
  29. More sweethearts!
  30. Team America mission was dumb
  31. Thank you so much you guys <3
  32. Is Facebook not working
  33. Me when I get nommed in stars
  34. Frankie and Cody will obv win
  35. Is this an endurance comp?
  36. is BB on now?
  37. Kim Kardashian: Hollywood
  38. Wth at Bad Girls Club?
  39. I'm actually so glad
  40. I legit have the best supporters!
 

Amanda & McCrae under the chess table..

Jul 10, 2013 by Jouix
please don't let this happen (puke)

4:29 AM        Amanda thinks she's discovered places to have sex that wouldn't be on camera. One is under the chess table or under the DR table NT

Comments

LOL McCrae is cute though
Sent by sihz,Jul 10, 2013
LMAO!!!
Sent by k4r4k,Jul 10, 2013
wtf! LOL
Sent by _Aria,Jul 10, 2013

Leave a comment