Big Brother and online Hunger games.
Jouix

Jouix's blogBlog

  1. Tbh
  2. Could a juror return?
  3. Next HOH = endurance?
  4. I'm actually scared
  5. Who watched I Am Cait?
  6. Love Carly Rae's
  7. Slayed my telephone interview
  8. Looking forward to
  9. I've done something bad tonight
  10. Who the hell
  11. Can't wait to get
  12. I feel like
  13. Will Vanessa have the balls
  14. Just imagine
  15. Vanessa is actually kinda dumb
  16. crying @
  17. If Jackie is smart
  18. 50/50 atm
  19. I feel like
  20. I actually feel bad
  21. Really hope BOB
  22. Will this happen tonight?
  23. Please
  24. Anyone have a live stream
  25. is bb on in 1 hour?
  26. I can imagine BB tonight..
  27. Last nights BB editing
  28. Does anyone else have
  29. RuPaul's Drag Race: All Stars 2
  30. Will S8 queens
  31. So disappointed
  32. Dying @ new Judge Geordie
  33. Has anyone ever self evicted
  34. What's happened?
  35. When you discover
  36. How do I
  37. Um
  38. WHEN IS BB ON??
  39. Audrey
  40. So basically
 

NATALIE NUNN IS ON A 10HOUR FLIGHT

Aug 19, 2013 by Jouix
She's tweeted saying she's going to Brazil to sign more books.... bitch BRAZIL?

Does anyone else think it's probably fake and she's on a 10hour flight from Seattle to London to prepare for Celebrity Big Brother?? I hope soooooooooooooooo

Comments

UGH I hope so!
Sent by Playboyy,Aug 19, 2013
Although I don't think the British public would like her lol!
Sent by Playboyy,Aug 19, 2013
OMG YES PLEASE I WOULD BE SO HAPPY! SHES MY LIFE < 3
Sent by tharealmike,Aug 19, 2013
Sad Tharealmike SAD!
Sent by Sweetheart95,Aug 19, 2013
LOOOOL OMG NATALIE
Sent by etaco75,Aug 19, 2013
You know those Brazilians love her books
Sent by Runner430,Aug 19, 2013
stfu Sweetheart95 you love Julie and Shannon.........
Sent by tharealmike,Aug 19, 2013

Leave a comment