Big Brother and online Hunger games.
Patrick319

Patrick319's blogBlog

  1. I'll be surprised if Day wins a care package
  2. Paulie already has hohitis
  3. Paulie volunteered himself as a pawn.
  4. frankiejgrande is not to be trusted
  5. Big Brother 18 Ranking Week 5
  6. the best part of big brother 18
  7. Frankie and Meg both in one day?
  8. I can't believe the 2 people booed on cbb
  9. OMG SAMANTHA FOX
  10. IT'S CHLOE VICTORIA
  11. Bear is entering again?
  12. LOL AUBREY BASHING DONALD
  13. LOL FIRST PERSON BOO'ED
  14. MARNIE WINS
  15. FUCK FRANKIE
  16. RENEE HATES LIARS YALL
  17. I'm not ready
  18. alanb1
  19. I am not excited for CBB UK
  20. I ain't gonna be cookin all day
  21. I'm
  22. shelli screaming that she is so pissed in the DR
  23. I'm nice to you sometimes.
  24. that was barely a "fight night"
  25. *wakes up from nap*
  26. I'm at the dentist
  27. legends only
  28. I miss Big Brother 10 & 11
  29. BB19 might air in the fall
  30. how do I
  31. if Frank got the roundtrip
  32. big brother fans: da'vonne made jury
  33. *I go out for coffee with a friend*
  34. lol Paul finding the room
  35. COME OVER HERE
  36. PYN
  37. James is annoying me
  38. how
  39. Happy Birthday Alexa!!!
  40. Big Brother 18 Overall HG Ranking
 

Jon from BB Canada

Mar 13, 2014 by Patrick319
is such a "stereotypical" canadian male

Newfie, pale, that accent, he plays hockey

smh

Comments

so hotttttttttttttttttttttt omg
Sent by TaylorStLouis,Mar 13, 2014
He's in a good position though right now :D
Sent by AndThenThereWasOne,Mar 13, 2014
gigi10
Sent by Ladris,Mar 13, 2014
aimers
@jadenattor1
Sent by GiGi10,Mar 13, 2014
@jaddenator1 oop
Sent by GiGi10,Mar 13, 2014
LOL I'm so good jadennator1 ??????
Sent by GiGi10,Mar 13, 2014
Yay!
Sent by GiGi10,Mar 13, 2014
THANKS FOR KNOWINF MY USERNAME gigi10
Sent by jadennator1,Mar 14, 2014
LMFAO YES Gigi10 Jadennator1 WE CALLLED IT
Sent by aimers,Mar 14, 2014
gigi10 jadennator1 aimers I did not give any of you permission to post on my blog
Sent by Patrick319,Mar 14, 2014

Leave a comment