Big Brother and online Hunger games.
Timster

Timster's blogBlog

  1. I need somebody with some patience.
  2. How many miles are you willing to drive
  3. I hope BB19 supplies the good gifs we got
  4. LMFAOOOOOOO OMFG JKFLDSA;JFDSA
  5. Beyonce: Morgan vs Nicole - Blonde white females
  6. How much money would it cost to
  7. I'm craving raw cornbread batter
  8. 33: Michaela & Cece
  9. LMAO @ IKA AND KEVIN'S INTERVIEW
  10. I'm finally watching BB19 interviews
  11. So are sits ups good for you or not
  12. Michaela & Cirie made a video together
  13. Im about to be a Halsey stan now
  14. Paul is the 17th BB houseguest
  15. Does /bmx-tv.net
  16. LMAO IM PLAYING SURVIVOR IN R/L RN
  17. WHEN WILL UR FAVE? NEVA!!!
  18. Vote Timster if you want a successful BB19 season
  19. A vote for Timster is a vote for a good season of..
  20. Hey vote me in this poll plz
  21. I don't understand how Swish Swish
  22. Shout out to my friend's mom
  23. I was at the DMV and the guy next to me
  24. I haven't played Roblox in like a month
  25. These are my 2 favorite songs atm
  26. YESSSSSSSSSS THIS IS GONNA BE
  27. In muslim countries where women
  28. Noah fence but I imagine when Beyonce
  29. Today I was caught talking to myself like this!
  30. This gif makes me miss Candice & Elissa's
  31. *scrolls down twitter timeline*
  32. There is a new Teens React video out
  33. I'VE NEVER FELT SO FUCKIN DISRESPECTED
  34. Neeley vs Morgan/Monte
  35. Is the BB19 cast actually good
  36. Lol fuck this cast and the first one I like
  37. I am the Adele to Finklestein's Beyonce
  38. The Challenge 30 cast photos are awful
  39. Hilary Duff has the happiest singing voice
  40. Finklestein has listened to Malibu
 

The Challenge: Rivals II Schedule

Jul 23, 2013 by Timster
Monday: Challenge day
Tuesday: Rest day & then Jungle at night
Wednesday: Day off & Interviews - Interviews last about 1-2 hours per person
Thursday: Challenge day
Friday: Jungle
Saturday: Interviews
Sunday: Day off

When they go clubbing it's usually after the jungle, they go home, change, then go clubbing.

#Rivals2 #Interesante #FunFacts

Comments

Timster did you watch this whole interview too? i loved it so much idk why
Sent by BlakeIsBack,Jul 24, 2013
BLakeisback I got 5 minutes in and paused it, and my mom came in my room and turned off a switch which turned off the computer -_- i'll get back to it later. I don't like Frank, but I like the girls questions SO far..
Sent by Timster,Jul 24, 2013

Leave a comment