Big Brother and online Hunger games.
dav_o_79

dav_o_79's blogBlog

  1. You know...
  2. I want Donny to win.
  3. That Taylor Swift song is my drug.
  4. Found my HS Diploma today...
  5. I've never drank something...
  6. My last day working on Parris Island is Friday...
  7. THIS IS
  8. Hello, y'all ^_^
  9. Hey, guys!
  10. I couldn't be on Big Brother...
  11. So I still don't think...
  12. OMG, so like...
  13. I can't find my remote.
  14. I say it was WELL worth 750K followers.
  15. What do yall think?
  16. I am back!
  17. Me when I was a child.
  18. I need to take a shit.
  19. So I was talking to T_Mod...
  20. Long live this Wild, Wild Love....
  21. I'm so disgusted.
  22. That fucking Donny.
  23. I thought there was one girl left...
  24. I really hate...
  25. I wanna take a shower...
  26. Me being a janitor.
  27. I love getting my baby washed.
  28. Hey, question...
  29. I can't wait to start this job...
  30. My Five Year Anniversary on Tengaged
  31. So sad...
  32. I AM SO MOTHERFUCKIN HAPPY!!!
  33. Watching my DVR recordings...
  34. I feel so bad for him...
  35. I wish I had a wine IV...
  36. I've been listening to this all day.
  37. I defeated Akinator!!!
  38. This Akinator thing never ceases to amaze me...
  39. Kim K iPhone players!
  40. LOL WILLOW PAPE IS TOO MUCH!!!!
 

I'm broke and starving...

Jul 8, 2013 by dav_o_79
I can't wait to get paid tomorrow :(

Comments

dav_o_79 im eating my ramen noodles right now.
Sent by heyitsmaggee,Jul 8, 2013

Leave a comment