Big Brother and online Hunger games.
lemonface

lemonface's blogBlog

  1. CONGRATULATIONS FRANKIE
  2. ur all so fucking annoying
  3. LMAO wtf
  4. happy birthday
  5. just heard that "bang bang" song
  6. Who cares about America??
  7. WHAT DO
  8. GUESS WHO THIS IS ABOUT 4 A GIFT
  9. did i just get burned??????
  10. if i had to choose between
  11. wow im going to disney tomorrow
  12. POSTING THIS FOR SHAY
  13. i feel so bad for all of you
  14. WHAT DO
  15. HEY WTF
  16. how can you hate derrick
  17. i honestly wouldnt care
  18. HOW RIGGED IS IT
  19. HOW THE FK
  20. i've been so well behaved
  21. Nice
  22. WOAHWOAHWOAH
  23. was literally seconds away
  24. i love this song
  25. woow
  26. wtf
  27. NICE
  28. hey
  29. i don't think i'm better than any1
  30. quick question
  31. KISS MY ASS WTF IS THIS
  32. if im ever half as pathetic
  33. HAPPY BIRTHDAY
  34. if i was on death row
  35. mcnuggets
  36. why are iphone chargers
  37. hey
  38. LOOKING FOR A BOY LIKE THIS:
  39. omg wow is this true guys
  40. TAG THE BEST PERSON U KNOW
 

No title

2ndFeb 1, 2012 by lemonface

Comments

pussiboy
Sent by RiDsTeR,Feb 1, 2012
LMFAOOOO poor danny
Sent by chelss,Feb 1, 2012
lol idc
Sent by BBTDFanatic77,Feb 1, 2012
lmfaoooooooooo hes so bad ass i love it danny
Sent by semajdude911,Feb 1, 2012
LOOOOOOOL
Sent by dmann,Feb 1, 2012
It's not funny :/
Sent by danny,Feb 1, 2012
Yeah I think he said that to me so I reported it
Sent by GayJohnny,Feb 1, 2012
LOL Tengaged_Moderation can be so stupid. Just like another certain user who commented here. lavs danny < 3333
Sent by RitaBlankets,Feb 2, 2012
LMAO I LOVE DANNY
Sent by Anberlin,Feb 2, 2012
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL @ the new blog :x
Sent by iDannielle,Feb 2, 2012
LMAOOOOOOOOOOOOOO
Sent by torimarie,Feb 2, 2012

Leave a comment