s73100

s73100's blog

  1. What are some good gay movies
  2. Predicted boot for each tribe.
  3. I only came back on to see that
  4. Live link to survivor
  5. Wanna play a long term Skype big brother?
  6. Are you fucking greedy snakes that lazy?
  7. Give me the link to season 2
  8. HALIMomFord
  9. Where can I watch BBCAN for free?
  10. Bitch
  11. Dang that was fast. maybe next week. bye
  12. Whens tars enrollemnt
  13. Also I'm famous
  14. Remember when people called Hali trash
  15. Oh my
  16. If I were to die today
  17. Stars support
  18. Why is Jeff considered a game changer?
  19. Should I join stars ;)
  20. K I hate the ACT
  21. HOLY SHIT
  22. Tag a iconic duo
  23. Shopping is the fucking worst
  24. Stars support
  25. THERE ARE ONLY 2 GENDERS
  26. THERE ARE ONLY 2 GENDERS
  27. THERE ARE ONLY 2 GENDERS
  28. THERE ARE ONLY 2 GENDERS
  29. THERE ARE ONLY 2 GENDERS
  30. THERE ARE ONLY 2 GENDERS
  31. THERE ARE ONLY 2 GENDERS
  32. THERE ARE ONLY 2 GENDERS
  33. THERE ARE ONLY 2 GENDERS
  34. THERE ARE ONLY 2 GENDERS
  35. THERE ARE ONLY 2 GENDERS
  36. THERE ARE ONLY 2 GENDERS
  37. Should I join stars :3
  38. HAPPY BIRTHDAY JOE
  39. wtf cute
  40. Ida is still trying to drag the queen allison?

Last comments

  1. coreyants in "What are some good gay movies" 1 hour
  2. BluJay112 in "What are some good gay movies" 1 hour
  3. iAlex in "What are some good gay movies" 1 hour
  4. Ivy_Levan in "What are some good gay movies" 1 hour
  5. Steven999 in "Predicted boot for each tribe." 11 hours
  6. s73100 in "I only came back on to see that " 1 day
  7. maturo in "I only came back on to see that " 1 day
  8. GentlemanG in "Wanna play a long term Skype big brother?" 5 days
  9. ImLit in "Wanna play a long term Skype big brother?" 5 days
  10. smuguy2012 in "Where can I watch BBCAN for free?" 11 days
 

Hey

Posts 2215 posts

What are some good gay moviesvote Mar 27, 2017
About teens/college students.
Points: 27 4 comments
Predicted boot for each tribe.vote Mar 27, 2017
Mana: Debbie
Nuku: JT
Tavua: Sarah (rip mother but troyzan will probably suck ozzys balls)
Points: 15 1 comments
I only came back on to see that Mar 26, 2017
randomize is back :D
Points: 0 2 comments
Live link to survivor Mar 22, 2017
Points: 0 0 comments
Wanna play a long term Skype big brother? Mar 22, 2017
Comment your skype
Points: 1 2 comments
Are you fucking greedy snakes that lazy? Mar 16, 2017
how hard is it to post the damn BBCAN link in a comment? If I get one piece of spam expect yourself to be filtered blocked and ignored.
Points: 0 0 comments