Big Brother and Survivor online game.
titoburitto

Hello, my name is tito (◠˳◠) ♡

┌────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│   I KNOW THAT I SPELLED BURRITO WRONG LEAVE ME THE FUCK ALONE OMG I WAS 13 │
└────────────────────────────────────────────────────────────────┘

1st stars [399]: http://www.tengaged.com/game/155342 ○ 8th place #TeamTexas
2nd stars [411]: http://www.tengaged.com/game/160031 ○ 12th place #SpyGirls
3rd stars [418]: http://www.tengaged.com/game/162673 ○ 6th place #HotBoyAlliance
4th stars [424]: http://www.tengaged.com/game/164768 ○ 15th place #Taco
5th stars [431]: http://www.tengaged.com/game/167616 ○ 3rd place #969798

████████████████████████████████████████████████████████████████████
████████████ ・.*.: PEOPLE THROW ROCKS AT THINGS THAT SHINE :.*.・ █████████████
████████████████████████████████████████████████████████████████████


☾ v v v #DA #HOTTEST #BOP #AT #THE #MOMENT v v v ☽


WATCH MY VLOG

My Games 614 games played

2nd
F
Finished
#168115
24 Feb, 17
1st
F
Finished
#168104
24 Feb, 17
13th
F
Finished
#168098
24 Feb, 17
12th
F
Finished
#168096
24 Feb, 17
1st
F
Finished
#168095
23 Feb, 17
11th
F
Finished
#167951
20 Feb, 17
2nd
Finished
#167905
20 Feb, 17

 My Blog Check my blog!

  1. where r myvote
  2. SO NOBODY WANTS A GIFT? LOLvote
  3. Who wants a gift?? vote
  4. I love whenvote
  5. It's so crazyvote
  6. Y'all mad corny lmao
  7. Jarrett 1 min ago
  8. tbh
  9. i was so much cuter 8 months ago =[
  10. L M F A O
  11. ALWAYS BE NICE
  12. GIVE ME VIEWS
  13. when i become a YouTube star
  14. PYN if u want a gift tomorrow :)
  15. never forget
  16. T-Vivor Ranking EPISODE 1
  17. I CAN FINALLY BLOG AGAIN
  18. ida was mine first.
  19. stars support! :)17th
  20. me: makes stars final

Last mentions of titoburitto

  1. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  2. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  3. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  4. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  5. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  6. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  7. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  8. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  9. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  10. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  11. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  12. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  13. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  14. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  15. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  16. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  17. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  18. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  19. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..
  20. cocia2888 said: ..FAGGGGGG..

Latest Actions

  1. titoburitto added a comment on post "where r my" 4 hours
  2. titoburitto blogged "where r my" 4 hours
  3. titoburitto added a comment on post "me: how are y-" 4 hours
  4. titoburitto added a comment on post "LMFAO is this a look ?" 4 hours
  5. titoburitto added a comment on post "I wannnnn male hair or blowjob" 4 hours
  6. titoburitto blogged "SO NOBODY WANTS A GIFT? LOL" 5 hours
  7. titoburitto added a comment on post "Who wants a gift?? " 5 hours
  8. titoburitto blogged "Who wants a gift?? " 5 hours
  9. titoburitto added a comment on post "We Are" 6 hours
  10. titoburitto blogged "I love when" 18 hours
  11. titoburitto bet on Negan_ 30T$ in game #168125 18 hours
  12. titoburitto bet on Negan_ 26T$ in game #168125 18 hours
  13. titoburitto blogged "It's so crazy" 19 hours
  14. titoburitto added a comment on post "All that glitters is not blood... but I am!" 19 hours
  15. titoburitto blogged "Y'all mad corny lmao" 1 day

Donations

Total donations: 1 (0.1T$)
0 people have donated today (0.0% used)

Fraternity

The Kitty GirlsThe Kitty Girls
Member
20 votes

My GroupsSee Groups Activity

My Bets

#168140#168125Open now: 
30 to Negan_in #168125now playing
30 to Criisanin #168055now playing
30 to OATTY3in #168042now playing
30 to reallyc0oldancerin #168039now playing
30 to EmilyThornein #168022now playing
30 to Nan3in #168021now playing
30 to Daisyjanein #168010now playing
30 to MrBirdin #168002now playing