Big Brother and online Hunger games.
Etienne

Etienne's blogBlog

  1. what would've happened
  2. Damian FUCKED schmooboy
  3. don't worry gays
  4. iggy azalea
  5. Top 15 Favorite Madonna songs
  6. when i call my dad at his company's office
  7. what is more likely to happen first?
  8. what is more likely to happen first?
  9. Hey just checking in
  10. OH MY GOD YESSS!!!!!!!!
  11. awk
  12. bang bang into your ***
  13. when my roommate's 26 year old girlfriend
  14. Why is it that on some reality tv shows
  15. Of course you're straight,
  16. everytime you ignore my blogs
  17. gagaluv's son got in a car accident
  18. this is on a pic of Jaclyn on FB
  19. stop stealing my shit
  20. yo bruh
  21. i do wish there was a Survivor Canada
  22. HAPPY BIRTHDAY CHRISTINA AGUILERA
  23. this is his ear, not his mouth
  24. Saw 8 might be released in 2016
  25. if i wanna see The Hobbit 3
  26. is Madonna gonna rush-release her album
  27. Survivor 29 overall ranking
  28. no kids edition please
  29. I was walking at the mall
  30. Here is I
  31. do i need to make a hate blog
  32. i don't pluck my eyebrows
  33. i should have became a drag queen
  34. awww thx babe :*
  35. i have 99 problems
  36. gimme my 100th gift sweeties
  37. who else worships Satan
  38. hey u pieces of shit
  39. My Top 15 Female Artists
  40. Can't wait to buy The Pinkprint
 

Hot List BB15

4thJul 18, 2013 by Etienne
*strictly based on physical appearance, not on personality*

FEMALES:
1. Aaryn
2. Kaitlin
3. Elissa
4. Candice
5. Amanda
6. Helen
7. Jessie
8. GinaMarie

MALES:
1. Nick
2. Jeremy
3. David
4. Howard
5. Andy
6. Judd
7. McCrae
8. Spencer

#BB15

Comments

Well ofc this is based on appearance. Since when do people on here care about personality?
Sent by TheSexiestDude990,Jul 18, 2013
lol...
Sent by jharrin7887,Jul 18, 2013
McCrae actually has a movie star face, If he cut his hair. Judd looks better than Andy.

The girls are hard to compare they are so different but equal so i try to go their personalities
Sent by Verihaze,Jul 18, 2013
candice is easily above elissa imo
Sent by sprtsgy1989,Jul 18, 2013
I think its

1. Aaryn
2. Kaitlin
3. Elissa
4. Jessie
5. Amanda
6. GinaMarie
7. Candice
8. Helen
Sent by Caitlynn7,Jul 18, 2013
why is spencer not #1
Sent by TBIbetch,Jul 18, 2013
McCrae was ROBBED
Sent by Kizzi,Jul 18, 2013
Jessie should be more up deff
Sent by antonio6756,Jul 18, 2013
no one else will agree with mine but owel LOL
MALES:
1. Judd
2. Nick
3. Jeremy
4. Howard
5. David
6. Andy
7. McCrae
8. Spencer
Sent by mikec51,Jul 18, 2013
MCCRAE IS LIKE 3RD IS THIS A JOKE
AND CANDICE IS 2ND AT LEAST
Sent by Ribbons,Jul 18, 2013
Candice above Elissa
Judd above Andy. Howard over Jeremy and David ew
Sent by andychuck08,Jul 18, 2013
thank you for not being bias with aaryn and acknowledging she is hot etienne
Sent by connorthomson,Jul 18, 2013
WTF WHY DO PEOPLE ALWAYS RATE CANDICE LOW OR UNDER ELISSA?

ARE BLACK OR MIXED GILRS UGLY TO YOU GUYS? IS BEYONCE THE ONLY PRETTY OR DECENT BLACK GIRL IN THE WORLD? WTF? ELISSA ISN'T HIDEOUS OR NOTHING BUT CANDICE IS BETTER.

THANK YOU ANDYCHUCK08 & RIBBONS
Sent by Timster,Jul 18, 2013
Personally:

FEMALES:
1. Kaitlin
2. Aaryn
3. Amanda
4. Candice
5. GM
6. Jessie
7. Elissa
8. Helen

1. Nick
2. Howard
3. David
4. Jeremy
5. Andy
6. Judd
7. McCrae
8. Spencer
Sent by Sass21,Jul 18, 2013
the female list is awful, but the male list is accurate :P
etienne
Sent by dmann,Jul 18, 2013
For me, it's:

1. Kaitlin
2. Aaryn
3. Elissa
4. Jessie
5. Amanda
6. Helen
7. Candice
8. GinaMarie (irl not in photos)

1. Nick
2. Howard
3. David
4. Jeremy
5. Andy
6. McCrae
7. Judd
8. Spencer
Sent by Millzipede,Jul 18, 2013
FEMALES:
1. kaitlin
2. aaryn
3. amanda
4. jessie (she's started t9o grow on me..especially after seeing her tits)
5. GM
6. Elissa
7. candice
8. helen

MALES:
1. Nick
2. Jeremy
3. Judd
4. David
5. Howard
6. Mccrae
7. Andy
8. Spencer
Sent by Xbac5,Jul 18, 2013
timster

I think Elissa looks better than Candice but that's just me.......
Sent by RiDsTeR,Jul 18, 2013
You messed up the females list, but I understand why :P
Sent by brosky17,Jul 18, 2013
none of the guys were hot to begin with
Sent by tharealmike,Jul 18, 2013
candice is ug elissa is nice =D
Sent by salmaan,Jul 18, 2013
aaryn is so hawwwwt
Sent by tigerfrmny,Jul 18, 2013
Kaitlin is DEF the hottest girl imo!
Sent by SurvivorFreak13,Jul 18, 2013
Ridster YOU ARE RACIST TO YOUR OWN KIND.
Sent by Timster,Jul 18, 2013
TO ALL CANDICE HATERS.

http://www.tengaged.com/blog/Timster/4509344/well-everyone-thinks-candice-ugly
&
http://www.tengaged.com/blog/Timster/4509357/maybe-2-blogs-ago-i-was-biased
Sent by Timster,Jul 18, 2013
Females:
1. Kaitlyn
2. Aaryn
3. Amanda
4. Jessie
5. Helen
6. GinaMarie
7. Candice
8. Elissa

Why does everyone think Helen is so ugly ugh

Gigi10
RoughNightBro
Sent by aimers,Jul 18, 2013
Also if anyone is actually ranking the guys. David is clearly 8th. He looks like a fucking troll....
Sent by aimers,Jul 18, 2013
Females
1) Aaryn
2-7 irrelevant and ugly
8) Helen

aimers
gigi10
Sent by RoughNightBro,Jul 18, 2013
Males:
1. Nick
2. Judd
3. David
4. Andy
5. Jeremy
6. Howard
7. McCrae
8. Spencer
Sent by AustinRules6969,Jul 18, 2013
girls:
1. aaryn
2. kaitlin
3. elissa
4. ginamarie
5. jessie
6. amanda
7. candice
8. helen

men:
1. Nick
2. David
3. Howard
4. Jermey
5. Judd
6. Spencer
7. McCrae
8. Andy
Sent by Bradyman7,Jul 18, 2013
Bradyman7
Etienne
You bitches obviously haven't seen her without make-up
Sent by WillyEx,Jul 18, 2013
FEMALES:
1. Aaryn
2. Jessie
3. Kaitlin
4. Amanda
5. Elissa
6. Candice
7. Helen
8. GinaMarie
Sent by Bluba164,Jul 18, 2013
1. Kaitlin
2. Aaryn
3. GinaMarie
4. Amanda
5. Candice
6. Jessie
7. Elissa
8. Helen
Sent by njjoe97,Jul 18, 2013
timster why does it make us rasicist if we dont think candice is good looking?
Sent by andalarew_2231,Jul 18, 2013
RoughNightBro

Look how many 8ths Helen is getting

LITERALLY FUCK MY LIFE
Sent by aimers,Jul 18, 2013
1. Aaryn
2. GinaMarie
3. Kaitlin
4. Amanda
5. Elissa
6. Jessie
7. Candice
8. Helen
Sent by Mp231,Jul 18, 2013
I disagee, not to be rude. :)
Sent by BigJoeFrimodt,Jul 19, 2013
1. Amanda
2. Jessie
3. Aaryn
4. Candice
5. Elissa
6. Helen
7. Kaitlin
8. Ginamarie

:P imo
Sent by cereal222,Jul 19, 2013
andalarew_2231 It's a joke..

AND WHY ARE ALL YOU IDIOTS MAKING CANDICE 7TH? ARE YOU FREAKING BLIND? DO YOU HAVE TO HAVE "EUROPEAN" FEATURES TO LOOK PRETTY NOW A DAYS?
Sent by Timster,Jul 19, 2013
I actually almost completely agree, except move Judd up before andy and move GM up a couple too
Sent by BBfreak97,Jul 19, 2013
Elissa is like 7th...and gina marie 4th
Sent by Greenivo,Jul 19, 2013
1. Amanda
2. Kaitlin
3. Aaryn
4. Candice
5. Elissa
6. GM
7. Helen
8. Jessie

1. Nick
2. Howard
3. David
4. Jeremy
5. Judd
6. Spencer
7. Mc
8. Andy
Sent by FernandoJulianto,Jul 19, 2013
Etienne Andy is ginger. He's automatically at the bottom with the other Gingy... which is Spencer... BUT Spencer is also FAT so he takes 8th. and Andy 7th. As for the women, Kait is pretty hot, but she's kinda pig like. So swap her out with Elissa and you got a deal. ^_^
Sent by RobOzzyO,Jul 19, 2013
Females:
1. Kaitlyn
2. Aaryn
3. Amanda
4. Jessie
5. Candice
6. Elissa
7. GM
8. Helen
Sent by soxroks247,Jul 19, 2013

Leave a comment