Big Brother and online Hunger games.
75937563748

75937563748's blogBlog

  1. Rihanna surprise released
  2. Kelly Clarkson has disappointed me,
  3. 'The Duel' has become a bandwagon,
  4. Eastenders tbh (PHOTO)
  5. There's nothing wrong with religion,
  6. I love the song 'Style',
  7. We moan about corrupt mods here,
  8. Re-opening my SHOP
  9. 10 people in my department got fired,
  10. SMH at these album leaks,
  11. Marina and the Diamonds bores me,
  12. Madonna has a good butt
  13. Forget RTB - we want RTTVS
  14. Unperm Josh Gotti
  15. My dad told me it was a normal pepper...
  16. I WILL GET A 1ST CLASS DEGREE
  17. I miss the Tengaged,
  18. Love the new Rihanna song,
  19. Proprietary estoppel
  20. Deirdre from Corrie is dead! :(
  21. He stole my username!!
  22. My dad asked if Alicia Douvall
  23. Iggy Azalea > Azealia Banks
  24. Poll: Would you date a vegetarian?
  25. On a dating show, one woman said
  26. The best way to get over someone...
  27. By the age of 18, 80% of people
  28. Male pride is a strange thing,
  29. Music to look forward to in 2015
  30. Goals for 2015
  31. Goals for 2015
  32. Completed 5 of my 6 aims for 2014
  33. So glad Ronnie survived in EastEnders,
  34. MERRY CHRISTMAS!!!!
  35. I used to like Madonna,
  36. Had the CRAZIEST day of my life yesterday...
  37. I received some amazing Xmas gifts
  38. I feel so sorry for Madonna,
  39. I believe in divine intervention,
  40. OMG, a new Britney album is coming!
 

Miss Piggy gonna pound dat ass!!

Mar 27, 2014 by 75937563748
image(PHOTO)

This made me LOL!

Comments

Lol
Sent by blakejenkins14,Mar 27, 2014
omg lol
Sent by MileyTwerk,Mar 27, 2014
His behind will match her skin color when she is done with him
Sent by onemanarmy,Mar 27, 2014
that looks like me and owlb0ned
Sent by ajg31397,Mar 27, 2014
ajg31397 LOL SO TRUE
Sent by owlb0ned,Mar 27, 2014

Leave a comment